fbpx

Priser & paket

Utställare eller partner?

Under eFörvaltningsdagarna finns tre olika alternativ för er medverkan. Som utställare finns ni på plats i den integrerade utställningen och får möjlighet att nå ut till deltagarna med era varor och tjänster.

Som partner erbjuds ni möjligheten att bidra till årets program samt att prata direkt med deltagarna genom en egen föreläsning i parallella spår.

Nedan kan du läsa mer om vad som ingår i våra olika paket.

UTSTÄLLARPAKET BASIC

  • Exponeringsyta, ca 3×2 m, inkl. väggar, el och wifi
  • Exponering som utställare på hemsida, nyhetsbrev och program
  • Två stycken fullvärdiga deltagarbiljetter, inklusive måltider och bankett
  • Möjlighet att köpa till ytterligare deltagarbiljetter á 4900 kr (ord. 7900 kr) inom er organisation
  • Rabattkod med 10% att sprida i ert nätverk

45.000 KR

99.000 KR

PARTNERSKAP

  • Exponeringsyta, ca 3×2 m, inkl. väggar, el och wifi
  • Möjlighet till egen föreläsning (30 min) under parallella spår
  • Möjlighet att ingå i årets programråd
  • Fyra stycken fullvärdiga deltagarbiljetter, inklusive måltider, konferens och bankettmiddag med underhållning och prisutdelning.
  • Möjlighet att köpa till ytterligare deltagarbiljetter á 4900 kr (ord. 7900 kr) inom er organisation
  • Rabattkod med 20% att sprida i ert nätverk
  • Exponering som partner på hemsida, nyhetsbrev, program och inbjudningar
  • Två veckors annonsering i Offentliga Affärers nyhetsbrev

59.000 KR

UTSTÄLLARPAKET PREMIUM

  • Exponeringsyta, ca 3×2 m, inkl. väggar, el och wifi
  • Exponering som utställare på hemsida, nyhetsbrev och program
  • Två stycken fullvärdiga deltagarbiljetter, inklusive måltider och bankett
  • Möjlighet att köpa till ytterligare deltagarbiljetter á 4900 kr (ord. 6900 kr) inom er organisation
  • Rabattkod med 10% att sprida i ert nätverk

Välj mellan:

  • Workshop 15 min i samband med pauserna. Marknadsförs i programmet innan och på plats. (Begränsat antal, först till kvarn!)
  • Istopp i påse (exkl. produktion) + Riktat nyhetsbrev till deltagarna efter konferensen. 

Vill du veta mer?

Då är du varmt välkommen att fylla i en intresseanmälan, så hör vi av oss och berättar mer om möjligheterna för just din organisation.

Exponering och varumärkesfrämjande möjligheter för bokade partners/utställare!

Planera för ett riktigt bra evenemang

TOALETTREKLAM

Toalettexponering på insidan av toalettdörrar och på
speglar​.
8 000 kr exkl. produktion

NYCKELBAND

Ert företags logga trycks på alla nyckelband som används av deltagare.
25 000 kr exkl. produktion

INNEHÅLL/ISTOPP VÄLKOMNSTPÅSE

Ex.tidning/broschyr/erbjudande/ presentartikel från er stoppas i välkomstpåsen.
8 000 kr exkl. produktion

Välkomstpåse

Samtliga besökare tilldelas ert företags välkomst-påse i entrén till konferensen.
10 000 kr exkl. produktion

MINGELPARTNER

Exklusiv möjlighet där din organisation står i centrum. Ni står som värd när deltagare, besökare och leverantörer samlas runt er exponeringsyta där ni bjuder på förmingel inför kvällens bankett.

  • Värdskap – Efter sista konferenspasset dag ett i Plenum, ges tillfälle att från scen välkomna deltagarna till er monter för mingel.
  • Logga i alla sammanhang där minglet marknadsförs innan och under genomförandet av mötesplatsen (annonser, webbsida, skyltar, programblad, etc).

Detta är en fantastisk möjlighet att skaka hand och hälsa gästerna välkomna när de kommer till er monter, visa ert varumärke, bygga relation inför framtiden.
20 000 kr exkl. dryck

Om ni är intresserade av att addera någon av våra exponeringstjänster till er medverkan är ni varmt välkomna att höra av er till er kontakt.