Har du några frågor eller funderingar?
Här finner ni som utställare svar på de flesta praktiska frågorna man kan ha angående er medverkan.
Titta här först och om ni mot förmodan inte finner svar på det ni undrar över här, kan ni hitta våra kontaktuppgifter längst ner på sidan.
Onsdag 19 november:
Konferens: 08:00 – 17:15
Mingel: 17:15 – 18:00
Bankett: 19:00 – Sent
Torsdag 20 november:
Konferens: 08:20 – 16:20
Besöksadress och inflyttningsadress:
Inflyttning sker genom entrén på: Automobilgatan 1, Nacka strand. Inflytt får ej ske genom huvudingången på Augustendalstorget 6. Emballage och lådor förvaras under pågående event om så önskas.
Inflyttning: TISDAG 18 november från klockan 15.00 tom 19.00. Samtliga montrar ska vara färdigställda kl. 08.00 första eventdagen den 19 november.
Utflyttning: TORSDAG den 20 november efter konferensens slut.
Leveransadress:
Nacka Strand Möten & Event
Augustendalstorget 2
SE-131 52 Nacka Strand
Märkning av gods:
”eFörvaltningsdagarna + företagsnamn + monternummer”
Gods mottas: INGEN LAGERHÅLLNING – Godset mottas under inflyttningsdag tisdag den 18 november.
Gods hämtas: INGEN LAGERHÅLLNING – Godset hämtas senast fredag den 21 november dagen efter event.
Nacka Strand Möten & Event
Augustendalstorget 6,
131 52 Nacka Strand,
Stockholm
Användarnamn är den email som angavs vid bokning och lösenordet har ni själva bestämt. Om ni saknar lösenord kan ni få det skickat till er via “Forgot Password”-knappen.
I utställarportalen hittar ni:
Länk till utställarportalen: https://exhibitor.trippus.se/#/
Observera att endast en person från er organisation kan vara kontaktperson i Utställarportalen. Om ni vill att fler ska ha tillgång kan ni dela samma användarnamn och lösenord inom er organisation.
Alla representanter från er organisation som deltar behöver registrera sig. Som partner eller utställare erhåller ni ett begränsat antal kostnadsfria deltagarbiljetter. Observera att monterpersonal och föreläsare som representerar er organisation (som önskar delta på konferensen) måste använda dessa biljetter.
Dessa ska registreras via utställarportalen.
Deltagarbiljetterna inkluderar konferens, lunch, fika båda dagarna, en trerättersmiddag med underhållning och prisutdelning dag 1.
I en ordinarie monter ingår:
Notera att monterinredning ej ingår!
Om ni önskar komplettera er monter med ytterligare inredning kan ni se mer information i er utställarportal.
OBS! Notera att ni behöver göra er monterbeställning senast 31 oktober. Därefter tillkommer 50 % tilläggsavgift på alla enskilda beställningar.
För att maximera er synlighet och skapa engagemang bland deltagarna erbjuder vi ett antal exklusiva exponeringstjänster. Dessa hjälper er att:
Läs mer om möjligheterna här: Exponeringstjänster
Lead Scanning-inlogg används av er som utställare för att scanna besökare i er monter. Besökarnas data samlas då som leads i er utställarportal. OBS – ingen app behöver laddas ner, utan man använder det inlogg som tilldelas.
Mer information om verktyget Lead Scanning och hur ni använder det finner ni här.
Önskar ni lägga till Lead Scanning i ert paket finner ni information i er utställarportal.
Om ni inte beställt leadscanning finns det möjlighet att göra den från kl.10:00 19 november.
Hotell J: På en av Stockholms mest natursköna platser hittar du Hotell J. Här har du ca 7 minuters promenad till konferensen. Boka HÄR för att ta del av reserverade rum inför konferensen. Vid bokning av flera rum var god kontakta Hotel J.
Nacka Stadshotell: Ca 10 minuter med bil till konferensen.
17 minuter med kollektivtrafik. Närmsta hållplats: Nacka Strand.
Var: Wallmans Stockholm
När: 19.00 – sent
Dresscode: Finklätt
Det kommer att finnas möjlighet att åka buss från Nacka till Wallmans. Mer information kommer att komma ca 2v innan.
Vill du åka med bussen?
Du som är anmäld till banketten den 19 nov under e-Förvaltningsdagarna har möjlighet knipa en av de begränsade bussplatserna som tar oss från Nacka Strandsmässan till Wallmans Stockholm.
Om du har tackat ja till årets bankett men får förhinder, vänligen meddela detta till fanny.solbacken@hexanova.se
Banketten ingår för dig som bokar tvådagarsbiljett eller endagsbiljett till dag 1.
Bestäm vad ni vill uppnå – exempelvis antal leads, befintliga kundrelationer, stärkt varumärke eller ökad försäljning – och kommunicera detta till hela teamet. Planera hur ni vill synas och engagera besökare i montern, och bestäm redan i förväg hur ni tänker följa upp efter eFörvaltningsdagarna.
Tänk igenom vilka aktiviteter som passar era mål och ger besökaren en anledning att stanna till.
Förhandsmarknadsför gärna dessa aktiviteter för att locka fler besökare.
Använd sociala kanaler för att kommunicera i god tid före eFörvaltningsdagarna – berätta vad ni kommer att visa, tipsa om erbjudanden och dela nyheter. Tagga @eforvaltningsdagarna konto, länka till vår hemsida och dela gärna material under dagarna.
Se till att monterpersonalen är väl informerad, motiverad och redo att möta besökarna på ett sätt som speglar era mål. Efter eFörvaltningsdagarna – kontakta snabbt insamlade leads, dela bilder eller innehåll i era kanaler och utvärdera både resultat och lärdomar.
Kontaktuppgifter
Lena Johannesson
Sales Executive
Tel: 0733 80 09 09
Skicka epost
info@eforvaltningsdagarna.se
031-719 05 00